Blog

A gagyi PPC szolgáltatás halott, de még a minőségi sem feltétlen elég ahhoz, hogy hatékonyan segítsünk az ügyfeleinknek üzleti céljaik elérésében. Nem, nem a PPC-ről, mint szakmáról vagy formáról beszélek… Bár rengeteg dologgal küzdünk a reklámblokkolóktól a GDPR-on át, a szűkös büdzséken keresztül a kevésbé átgondolt, de ránk erőszakolt funkciókon át sok mindenig, a PPC […]

Google ads adattáblázat1

Dinamikus remarketing segítségével pontosan azzal az ajánlattal célozhatjuk vissza a weblap látogatóit, amit megtekintettek, ezért (többnyire) lényegesen hatékonyabb a hagyományos remarketingnél. Működéséhez az alábbi lépéseket kell megtennünk: A vállalkozás típusának meghatározása Közönség beállítása Webhely felcímkézése Termék feed generálás Termék feed beállítása Egy új kampány létrehozása Lehetséges problémák 1. A vállalkozás típusának meghatározása Mielőtt ezt megkezdjük, […]

Sziasztok, Buru Ferenc vagyok, 12 éve pépécézek, jelenleg Head of PPC-ként egy médiaügynökségnél költöm Google Ads kampányokra hozzáértő módon mások pénzét. Pár hónapja Bay Áronnal és Geiger Tamással is megosztottam aggodalmaim, miszerint a hazai junior PPC-sek tudásszintje egyrészt nem mindig megfelelő (és ez NEM a juniorok hibája!), másrészt nagyon kevesen is vannak. Sokkal kevesebben, mint […]

digital analytics

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok a PPC Pro blogon. Heti témák: Hogyan működnek a munkamenetek, 4 analitika koncepció menedzsereknek, Firebase Summit 2018, Google Optimize A/B tesztelés gyorstalpaló, WhoTracks.me kutatási összefoglaló. How Do Sessions Work in Google Analytics? – Whiteboard Friday Érdemes néha visszatérni az […]

A PPC Pro facebook csoportban 2018 őszén útjára indítottuk a Top Contributor avagy A hónap kontribútora címet. Minden hónapban a csoporttagoknak adott válaszok és segítségnyújtás alapján kiválasztunk egy szakembert, aki egy hónapig viselheti a címet. Hónapról-hónapra készítünk majd egy interjút a titulus birtokosával, hogy még jobban megismerhessük a hazai szakmai életben aktívan résztvevő PPC és […]

analytics dashboard

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon. Heti témák: Adat nagytakarítás, (Other) forgalom javítása, mit árulnak el rólunk az okoseszközeink, Mixpanel vs. Google Analytics 2018, Opticon18 és pénzdíjas prediktív analitika verseny. Cleaning Your Data with Google Tag Manager and […]

Követés blokkolás borítókép

Egyre több böngésző kínál valamilyen lehetőséget a felhasználók számára, hogy akár a hirdetéseket, akár a követő kódokat, akár mindkettőt blokkolni lehessen a weboldalak látogatása közben.

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon. Heti témák: Ok-okozati összefüggések feltárása az Analytics-ben, videós esettanulmány 75 vállalati GA fiók auditja alapján, hibaelhárítás a demográfiai riportokban, Site Performance optimalizálás és a szezonalitás hatása a konverzióoptimalizálásban. Seeing Causality in Google […]

PPC Pro Podcast

Dacára a nyárnak és az ezzel együtt járó uborka szezonnak az elmúlt hét is bővelkedett fontos és érdekes hírekben. Fogadjátok sok szeretettel a PPC Pro Podcast második adását az elmúlt hét fontosabb híreivel.

ga home

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon. Heti témák: Google Analytics teszt nézet használata, GA Checklist Library anyagok hétről hétre, 46 konverzióoptimalizálási tipp egy infografikán és egy mindre kiterjető GTM útmutató a sztenderd Ecommerce mérés implementálásához. Ultimate Guide to […]

PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!