Blog
A Digital Cube Conf előadói interjú sorozat utolsó, de nem kevésbé fontos részében Klausz Melinda közösségi média specialistával ismerkedhettek meg.
A Digital Cube Conf előadói interjúk sorában ma Erőss Csabával ismerkedhettek meg, aki a Café Communications Head Of Digital szakembere és aki az attribúciós modellek haladóbb felhasználásába fog bevezetni minket előadásában.
A következő előadói interjút dr. Teker Orsolyával a Liftup adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogászával készítettük a Cube Conf kapcsán, ahol a PPC menedzsmenttel összefüggő adatvédelmi kihívásokról fog előadást tartani.
Friss, ropogós újdonságokkal szolgált idén is a Google most már hagyományosnak mondható tavaszi eseménye, a Google Marketing Live 2019, ahol bejelentik a következő nagyjából 1 évben megjelenő újdonságokat.
Ezekben a napokban megismerkedhettek a Digital Cube Conf-on PPC és analitika témában előadással készülő szakemberekkel. A mostani interjút Sólyom Balázzsal készítettük a UPC Magyarországtól. Hogy kerültél erre a területre? Mióta foglalkozol online hirdetésekkel és analitikával? Már a 2000-s évek elején, online játékok révén. Akkoriban ismerkedtem meg a Counter-Strike nevű FPS játékkal, és a hazai rajongói […]
Interjú sorozatot indítunk a Digital Cube Conf előadóival. A következő napokban megismerkedhettek a PPC és analitika témában előadással készülő szakemberekkel. Az első interjút Szabó Lászlóval a Growww Digital egyik alapítójával készítettük. Hogy kerültél az adott területre? 2006-ban, amikor negyedéves marketing szakos egyetemi hallgató voltam Pozsonyban, egy helyi online ügynökség magyarul is beszélő munkaerőt keresett az […]
Hosszú cégen belüli lobbi tevékenység érett be a minap, amikor a Google bejelentette, hogy a magyar évszázados hagyományok egyik ikonikus állatáról, a turul madárról nevezi el népszerű repjegy kereső szolgáltatását.
A BP Digital SEO ügynökség közel 30 hete tart csapat reggeliket péntekenként – marketing szakemberek, vállalkozók bevonásával. Az elmúlt hét vendége Bay Áron, a Reprise Digital Performance vezetője, a PPC Pro csoport alapítója volt. Áron több mint egy évtizedes online marketing tapasztalattal rendelkezik, a fizetett hirdetések és analitikai kihívások mellett 200-nál is több SEO projektben […]
Neked is sokszor van olyan érzésed, hogy nem elég a saját specializációdhoz érteni? Hogy a jelenlegi tudásod profi, az ügyfeleddel mégis néha két malomban őröltök, amikor stratégiai célokról, üzleti fókuszpontokról, a számok eléréséhez szükséges ideális eszközökről beszélgettek?
Visszatekintés A Goolge Ads fejlődésével egyre nagyobb jelentőséggel bírnak az ajánlattételi stratégiák. Míg a kezdetekben csak kézi CPC használatára nyílt lehetőségünk, ma már a stratégiák tárháza áll rendelkezésünkre, hogy javítsuk kampányaink hatékonyságát, illetve redukáljuk az optimalizálásukra fordított időt. A Google az online világban elért fejlődésével és terjeszkedésével egyre nagyobb mennyiségű információ birtokába jutott. Egyre többen […]