Evolution 2019 – PPC Pro kedvezménnyel

Neked is sokszor van olyan érzésed, hogy nem elég a saját specializációdhoz érteni? Hogy a jelenlegi tudásod profi, az ügyfeleddel mégis néha két malomban őröltök, amikor stratégiai célokról, üzleti fókuszpontokról, a számok eléréséhez szükséges ideális eszközökről beszélgettek?

Tanulni, tanulni, tanulni…

Felismerted, hogy ahhoz, hogy egy nyelvet beszéljetek, nem csak neki, de Neked is tanulnod kell? És nem bármit, bárkitől, hanem elismert szakemberektől, akik minden nap gyűjtik a tudást, a tapasztalatot, hogy aztán beszámoljanak ezekről egy két napos konferencia keretében.

Az Evolution konferencia immár hat éve ad át globális tudást a digitális üzlet számos szakágában, a vásárlói attribúciós modellektől kezdve a performancián keresztül akár a sales és a marketing összefonódásának lehetőségéig. Az idei esemény mottója:

…mert emberekhez kapcsolódunk!

Ezzel helyezi fókuszpontba az online világban önjáróan tájékozódó vásárlót és számos megoldást kínál arra, hogy már akkor elérjünk egy lehetséges ügyfelet, vásárlót, amikor az még nem is biztos, hogy tudja, pontosan mire is lenne szüksége. Mindezt azzal a szemüveggel, amivel az egyén adatvédelmi elvárásait is figyelembe veszi. Így a vágykeltéstől egészen az evangelizálásig eljuttathatjuk és ki ne vágyna ingyen reklámra?

Evolution 2019

Még több, még nagyobb

Az idei Evolution eddigi legnagyobb dobására készül. A kétnapos rendezvényen sarokszámai:

  • 270 előadó
  • 5 terem
  • 5 workshop
  • több mint 1000 tanulni vágyó szakember

Evolution 2019 programajánló

Ahogy az elmúlt években, úgy idén is sokan a PPC Pro csoport tagokból is ott lesznek előadóként, csak párat kiemelve a terjedelmes listából:

  • Bay Áron – 11:45–12:00 (Dataklizma) – Pontatlanul mért adatok = Hibás üzleti döntések
  • Dunder Krisztián – 12:15–12:25 (Sales/Market) – Ajánlások, keresők és az evangélizmus a B2B piacon
  • Farkas Dániel – 10:55–11:10 (Inspirátorok) – Influencer határozó
  • Geiger Tamás – 14:35–14:50 (Dataklizma) – Emeljük a fényre! Értsük meg az attribúciós modelleket! Nem kell félni tőle, meg kéne tanulni
  • Joanelli Tamás – 11:50–12:05 (Média) – A figyelem új útjai
  • Lévai Richárd – 14:40–14:55 (Közösségi) – Csoportok a közösségi médiában. Hogyan láss hozzá?
  • Sólyom Balázs – 10:40–11:00 (Performancia) – 8 üzleti szempontból kritikusan fontos digitális marketing trend 2019-re
  • Tóth Nóra – 14:50–15:05 (Dataklizma) – Hogyan kell beállítani és végigvinni egy attribúciós modellt?

… és még sokan mások

A PPCPROEVO20 kóddal 20% kedvezménnyel juthattok hozzá a belépőhöz, 2019 február 21-e éjfélig a normál árból nyújtjuk ezt a kedvezményt, érdemes minél hamarabb regisztrálni!

Tanuljatok, fejlődjetek! Induljatok itt: Evolution 2019 Regisztráció

A rendezvény időpontja: 2019 február 27-28, helyszín a budapesti Park Inn by Radisson.

A szerző

Geiger Tamás

A JabJab Online Marketing analitikai csapatának vezetője vagyok, részben még mindig PPC kampány kezelő is. 10 éve foglalkozom PPC-vel, ennél is több éve analitikával, az elsők között vetettem bele magam a tag manager rendszerek mély bugyraiba. Mérnök informatikusként végeztem szoftvertechnológia szakon, a mai napig igyekszem kombinálni programozói tudásomat és a vállalkozóként szerzett üzleti és marketing tapasztalataimat. A PPC Pro csoport társ-adminjaként is szívügyem az oktatás és utánpótlás nevelés.
PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!