Blog

Evolution 2019

Neked is sokszor van olyan érzésed, hogy nem elég a saját specializációdhoz érteni? Hogy a jelenlegi tudásod profi, az ügyfeleddel mégis néha két malomban őröltök, amikor stratégiai célokról, üzleti fókuszpontokról, a számok eléréséhez szükséges ideális eszközökről beszélgettek?

Visszatekintés A Goolge Ads fejlődésével egyre nagyobb jelentőséggel bírnak az ajánlattételi stratégiák. Míg a kezdetekben csak kézi CPC használatára nyílt lehetőségünk, ma már a stratégiák tárháza áll rendelkezésünkre, hogy javítsuk kampányaink hatékonyságát, illetve redukáljuk az optimalizálásukra fordított időt. A Google az online világban elért fejlődésével és terjeszkedésével egyre nagyobb mennyiségű információ birtokába jutott. Egyre többen […]

Digital Cube Conf

2019 több szempontból is érdekesnek ígérkezik, ehhez mi is szeretnénk hozzátenni, amit csak tudunk. Save the date: 2019. május 23-24. 🙂

google predictions

Idén már két alkalommal kértem meg a keresőmarketing piac szakértőit, hogy mondják el a véleményüket a szakmát érintő változásokról, újdonságokról. Most azzal kerestem meg a kollégákat, hogy írják meg mit várnak a 2019-es évtől PPC illetve analitika területen. 19 szakértő küldte el a véleményét, ezzel ez a cikk lett az eddigi leghosszabb anyagunk a blogon! […]

Még a tapasztalt, napi 8-10 órában Google AdWords kampányokat kezelőknek is megnehezítette az életét az átálláskor az új Google Ads felület. A névváltás nem volt érzelemmentes a szakmán belül sem, de ahogy minden csoda három napig tart, egyre többen hívják már Ads-nek az AdWords-öt és a keresési trendek is azt bizonyítják, hogy egyre szélesebb körben […]

A YouTube analitikai szolgáltatását szinte mindenki ismeri, sokan használják is alap szinten, de tapasztalatom szerint tudatosabban kevesen alkalmazzák. Mai cikkemben 4 olyan analitikai kimutatást gyűjtöttem össze, amelyeket esetleg nem ismertél és érdemes használni. Fontos aktualitása a témának, hogy a Google az elmúlt fél évben számos újdonsággal látta el az analitikai kimutatásait, kezdve az új „Béta” […]

PPC Pro Top Contributor

A PPC Pro Facebook csoportban 2018 őszén útjára indítottuk a Top Contributor avagy A hónap kontribútora címet. Minden hónapban a csoporttagoknak adott válaszok és segítségnyújtás alapján kiválasztunk egy szakembert, aki egy hónapig viselheti a címet. Hónapról hónapra készítünk egy interjút a titulus birtokosával, hogy még jobban megismerhessük a hazai szakmai életben aktívan résztvevő PPC és […]

A kisebb képek körüli helyet kitölti a rendszer, ráadásul a kitöltés színén is változtathatunk. Bár nem feltétlenül érdemes.

Mark Zuckerberg pár hete megosztotta a cég befektetőivel és újságírókkal a Facebook jövőjével kapcsolatos gondolatait, aminek egyik központi eleme az volt, hogy a felhasználók áttérnek a feed alapú tartalom fogyasztásról (és megosztásról) a sztori alapúra. Ok, volt már ilyen, hogy a FB megjelölt valami tendenciát, elkezdte abba az irányba tolni a cégeket, aztán nem jött […]

A gagyi PPC szolgáltatás halott, de még a minőségi sem feltétlen elég ahhoz, hogy hatékonyan segítsünk az ügyfeleinknek üzleti céljaik elérésében. Nem, nem a PPC-ről, mint szakmáról vagy formáról beszélek… Bár rengeteg dologgal küzdünk a reklámblokkolóktól a GDPR-on át, a szűkös büdzséken keresztül a kevésbé átgondolt, de ránk erőszakolt funkciókon át sok mindenig, a PPC […]

Google ads adattáblázat1

Dinamikus remarketing segítségével pontosan azzal az ajánlattal célozhatjuk vissza a weblap látogatóit, amit megtekintettek, ezért (többnyire) lényegesen hatékonyabb a hagyományos remarketingnél. Működéséhez az alábbi lépéseket kell megtennünk: A vállalkozás típusának meghatározása Közönség beállítása Webhely felcímkézése Termék feed generálás Termék feed beállítása Egy új kampány létrehozása Lehetséges problémák 1. A vállalkozás típusának meghatározása Mielőtt ezt megkezdjük, […]

PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!