Blog
Mindenki ismeri a hasonlatot, amely szerint egy jó jelszó olyan mint az alsónemű: gyakran cseréljük, nem hagyjuk szerteszét, és nem osztjuk meg mással. Mindenki azt gondolja, hogy ő bizony nem ad lehetőséget (vagy okot) a támadásra. Mégis, az elmúlt években folyamatosan és egyre többször halljuk azokat a történeteket, melyek feltört accountokról és hackelt számítógépekről szólnak. […]
Egyre több cikk és fórumbeszélgetés jelenik meg arról az elmúlt 3-5 évben, hogy a Google keresések minősége nagyon leromlott. De valóban így van? Miért állítják ezt sokan?
A PPC Pro csoporttal és a PPC-PRO Alapítvánnyal szeretnénk segíteni a hazánkban tartózkodó menekültek közül azoknak, akik az online marketing valamelyik területén dolgoztak eddig
Milyen lehetőségeink vannak elkerülni a brand safety szempontból problémás tartalmakat Google Ads-ben?
A Digital Cube Conf-on szeretnénk megtartani az élményt és közben a lehető legnagyobb biztonságot megteremteni.
Ismerkedjetek meg Gyöngyösi Balázzsal, akivel betekintést nyerhetünk a Facebook Analytics és a Facebook Attribution lehetőségeibe és korlátaiba
A Shopping CSS projekt kapcsán nagy volt a csend részünkről, de nem halt el a dolog, erről írnánk most pár gondolatot, státuszt.
Pál Judittal, az OptiMonk CMO-jával készült interjúnkban többek között igyekeztünk tisztázni, mitől hacker a Growth Hacker
Mester Tomit talán nem is kell annyira bemutatni mindenkinek, hiszen ha adatokról van szó, akkor Mester Tomi neve igen gyakran kerül elő.
Február közepén jelentette be a Google, hogy új Google Partner program indul, amelyben ügynökségeket és szabadúszó kampány managereket minősítenek.