Blog

A Digital Cube Conf-on szeretnénk megtartani az élményt és közben a lehető legnagyobb biztonságot megteremteni.

Ismerkedjetek meg Gyöngyösi Balázzsal, akivel betekintést nyerhetünk a Facebook Analytics és a Facebook Attribution lehetőségeibe és korlátaiba

A Shopping CSS projekt kapcsán nagy volt a csend részünkről, de nem halt el a dolog, erről írnánk most pár gondolatot, státuszt.

Pál Judittal, az OptiMonk CMO-jával készült interjúnkban többek között igyekeztünk tisztázni, mitől hacker a Growth Hacker

Mester Tomit talán nem is kell annyira bemutatni mindenkinek, hiszen ha adatokról van szó, akkor Mester Tomi neve igen gyakran kerül elő.

Február közepén jelentette be a Google, hogy új Google Partner program indul, amelyben ügynökségeket és szabadúszó kampány managereket minősítenek.

A Google Shopping tavalyi indulása után itthon is megjelentek az ún. Shopping CSS partnerek, ezeken belül is azok a cégek, amelyek első sorban az ún. 20%-os CPC kedvezményre hívják fel a figyelmet. Ennek kapcsán Áronnal több kisebb és nagyobb ügynökséggel is beszélgettünk az utóbbi hetekben, így formálódott bennünk egy gondolat, amit most egy vázlat formájában szeretnénk megosztani veletek és a véleményeteket kérni: legyen-e ügynökségeken átívelő Shopping CSS partner a PPC Pro?

Google Analyitcs esetében nem olyan triviális beszerezni a hivatalos jelvényeket és bizony előfordul sok országban, hogy egyes szakemberek vagy ügynökségek félreérthetően kommunikálják, hol is tartanak ebben a rendszerben. Tegyük ezt most rendbe!

A tavalyi év egyik legnagyobb port kavaró bejelentése keresőmarketing berkekben a Google Shopping érkezése volt. Évek óta vártuk, ugyanakkor sem az ügyféloldalon sem ügynökségi oldalon nem voltunk rá minden szempontból felkészülve. A béta állapotú bevezetés óta eltelt bő félévben megtörtént a teljes roll out, lezajlott egy Black Friday (hónap 👹) és egy karácsonyi kampány sprint […]

Biztosan mindenki találkozott már olyan PPC szakemberrel, aki licitstratégiákat eszik reggelire, a gyermekének az első szava az omnicsatornás marketing lesz, és az attribúciós modellekről elmélkedve alszik el… …DE nem feltétlen eredményes minden kampánya, és nem azért, mert rossz szakember, vagy nem dolgozik elég keményen. A kutya ott van elásva, hogy ha elmegyünk egy szakorvoshoz, akkor […]