Blog

Sólyom Balázs - UPC Magyarország - Digital Cube Conf interjú

Ezekben a napokban megismerkedhettek a Digital Cube Conf-on PPC és analitika témában előadással készülő szakemberekkel. A mostani interjút Sólyom Balázzsal készítettük a UPC Magyarországtól. Hogy kerültél erre a területre? Mióta foglalkozol online hirdetésekkel és analitikával? Már a 2000-s évek elején, online játékok révén. Akkoriban ismerkedtem meg a Counter-Strike nevű FPS játékkal, és a hazai rajongói […]

Szabó László- Growww Digital - Digital Cube Conf interjú

Interjú sorozatot indítunk a Digital Cube Conf előadóival. A következő napokban megismerkedhettek a PPC és analitika témában előadással készülő szakemberekkel. Az első interjút Szabó Lászlóval a Growww Digital egyik alapítójával készítettük. Hogy kerültél az adott területre? 2006-ban, amikor negyedéves marketing szakos egyetemi hallgató voltam Pozsonyban, egy helyi online ügynökség magyarul is beszélő munkaerőt keresett az […]

Hosszú cégen belüli lobbi tevékenység érett be a minap, amikor a Google bejelentette, hogy a magyar évszázados hagyományok egyik ikonikus állatáról, a turul madárról nevezi el népszerű repjegy kereső szolgáltatását.

A BP Digital SEO ügynökség közel 30 hete tart csapat reggeliket péntekenként – marketing szakemberek, vállalkozók bevonásával. Az elmúlt hét vendége Bay Áron, a Reprise Digital Performance vezetője, a PPC Pro csoport alapítója volt. Áron több mint egy évtizedes online marketing tapasztalattal rendelkezik, a fizetett hirdetések és analitikai kihívások mellett 200-nál is több SEO projektben […]

Evolution 2019

Neked is sokszor van olyan érzésed, hogy nem elég a saját specializációdhoz érteni? Hogy a jelenlegi tudásod profi, az ügyfeleddel mégis néha két malomban őröltök, amikor stratégiai célokról, üzleti fókuszpontokról, a számok eléréséhez szükséges ideális eszközökről beszélgettek?

Visszatekintés A Goolge Ads fejlődésével egyre nagyobb jelentőséggel bírnak az ajánlattételi stratégiák. Míg a kezdetekben csak kézi CPC használatára nyílt lehetőségünk, ma már a stratégiák tárháza áll rendelkezésünkre, hogy javítsuk kampányaink hatékonyságát, illetve redukáljuk az optimalizálásukra fordított időt. A Google az online világban elért fejlődésével és terjeszkedésével egyre nagyobb mennyiségű információ birtokába jutott. Egyre többen […]

Digital Cube Conf

2019 több szempontból is érdekesnek ígérkezik, ehhez mi is szeretnénk hozzátenni, amit csak tudunk. Save the date: 2019. május 23-24. 🙂

google predictions

Idén már két alkalommal kértem meg a keresőmarketing piac szakértőit, hogy mondják el a véleményüket a szakmát érintő változásokról, újdonságokról. Most azzal kerestem meg a kollégákat, hogy írják meg mit várnak a 2019-es évtől PPC illetve analitika területen. 19 szakértő küldte el a véleményét, ezzel ez a cikk lett az eddigi leghosszabb anyagunk a blogon! […]

Még a tapasztalt, napi 8-10 órában Google AdWords kampányokat kezelőknek is megnehezítette az életét az átálláskor az új Google Ads felület. A névváltás nem volt érzelemmentes a szakmán belül sem, de ahogy minden csoda három napig tart, egyre többen hívják már Ads-nek az AdWords-öt és a keresési trendek is azt bizonyítják, hogy egyre szélesebb körben […]

A YouTube analitikai szolgáltatását szinte mindenki ismeri, sokan használják is alap szinten, de tapasztalatom szerint tudatosabban kevesen alkalmazzák. Mai cikkemben 4 olyan analitikai kimutatást gyűjtöttem össze, amelyeket esetleg nem ismertél és érdemes használni. Fontos aktualitása a témának, hogy a Google az elmúlt fél évben számos újdonsággal látta el az analitikai kimutatásait, kezdve az új „Béta” […]

PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!