Digitális szakemberek véleménye a Google Shopping bevezetéséről és jövőjéről

A tavalyi év egyik legnagyobb port kavaró bejelentése keresőmarketing berkekben a Google Shopping érkezése volt. Évek óta vártuk, ugyanakkor sem az ügyféloldalon sem ügynökségi oldalon nem voltunk rá minden szempontból felkészülve.

A béta állapotú bevezetés óta eltelt bő félévben megtörtént a teljes roll out, lezajlott egy Black Friday (hónap 👹) és egy karácsonyi kampány sprint is a hátunk mögött van már.

jön a Google shopping forbes cikk

A hazai szakma képviselőinek két kérdést tettem fel. Volt aki mindkettőre válaszolt, volt aki csak az egyikre. A kollégák véleménye mellett a cikk legvégén magam is megválaszolom ezeket.Milyen hatása volt a Google Shopping érkezésének a 2019-es PPC kampányaidra?

  • Milyen hatása volt a Google Shopping érkezésének a 2019-es PPC kampányaidra?
  • Milyen változásokra számítasz 2020-ban az ügyfeleidnél a Shopping hatására?

Papp Gábor, The Pitch

A Google Shopping találatoknak erős hatása volt az organikus találatokra a 2019-es évben. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy sok kattintást vittek el a Shopping találatok az organikus találatoktól pusztán már a jelenlétükkel is. Másrészt pedig sok 10 vagy akár sok 100 pixellel lentebb is tudták tolni a Shopping hirdetések az organikus találatokat. Ez pedig ismét csak csökkentette a CTR-t.

Vagyis 2019-ben egy jobbra és lefelé történő eltolódást lehetett látni az organikus CTR görbéken azoknál a kifejezéseknél, ahol megjelentek a Shopping hirdetések. Ez a trend 2020-ban sem fog változni, úgyhogy keresőoptimalizálás téren igazából ez egy adottság, amivel eddig nem kellett számolni. De mostantól már kell.

Buru Ferenc, Wavemaker

Szerencsére már volt tapasztalatunk a Shopping kampányokkal korábbról is, így tudtuk a rendet: jó feed nélkül semmi nincs. Ez ugye finoman szólva sem zökkenőmentes a legtöbb esetben. Ami viszont meglepő volt, hogy mennyire nem haraptak rá tömegesen a hirdetők magára a kampány-típusra.

Aki ott volt ’19 utolsó PPC Pro meetupján és nem aludt be a sötétben, az tudja számszerűen is, mennyire gyengén állunk itthon Shopping kampány penetrációt tekintve a keresőben. Így nekünk is ’19-re az volt az impact, hogy ahol lehet, rá kellett bírni a hirdetőket a Shoppingra. Ebben amúgy különösebben nehéz dolgunk nincs, mert a termék nagyon jó, eladható, mindenkinek tetszik, csak hát az a feed, ugye…

Nekem személy szerint igen sok munkát ad pluszban, mert a Google Ads Tanfolyam anyagában immáron a Shopping kampányok készítése is benne van, fantasztikusan bölcs tanácsainkkal együtt. A sales dumát letudva: ha idehaza trendekről kell beszélni, az mindig nagyon egyszerűnek tűnik: követő piacon vagyunk, át kell nézni a határon a megfelelő irányba, és az lesz majd itt is. Némi magyaros hangulattal.

Na, ez most ugye nem jött be, mert itthon sokkal komótosabban terjedt a Shopping, mint a régióban máshol. Vélhetően 2020-ban ez élénkülni fog, sokan észbe kapnak, de páran meg továbbra is csak legyintenek. Hosszú távon biztos, hogy a halogatók járnak majd rosszabbul, e-commerce szektorban teljesen alap ma már a Shopping, durva versenyhátrány érheti azt a hirdetőt, aki ezt a lehetőséget kihagyja. A napi munkában sok változást nem hoz: egy újabb kampány típus, amit kezelni kell. És oktatni, tanítani, mert szükség van rá.

Lévai Richárd, Liftup

Úgy látom, sok cégnek újra kell gondolni a folyamatait a Google Shopping miatt. Azok, akik tudnak az árral versenyezni, könnyebb helyzetben vannak, azoknak viszont akik arra építik cégüket, hogy többletszolgáltatásokat adtak a termékekhez, esetleg ezt termékcsomagokba adják nehezebb helyzetbe kerülhetnek.

Mindenesetre egyre fontosabbak lesznek azok a technikai megoldások, amik a webáruházakba érkező látogatókat hatékonyabban fogják meg. Azok, akik nem tudják intelligens popupokkal, remarketing megoldásokkal megfogni, vagy saját felületekre, saját adatbázisokba terelni az érdeklődőket, és a kosárelhagyókat gondban lehetnek. Technikai szinten és üzleti modell szinten is érdemes lesz újratervezni a rendszereket.

Haláchy Nóra, Marketingflow

Mint minden újdonság esetében, itt is kicsit nagyobb volt a lelkesedés, mint a konkrét tények, tapasztalatok mennyisége az ügyfelek részéről. Volt, ahol jeleztem előre, hogy még nem számítanék arra, hogy a hagyományos kampányokat felülmúlja a Google Shopping (és ez be is jött). Egy másik ügyfélnél pedig a kockázatokat, lehetséges kimeneteleket ismertetve úgy döntöttünk, hogy indítunk GS kampányt.

Két végletet látok jelenleg az ügyfelekkel kapcsolatban: van, aki akkor is szeretne ilyen kampányt, ha egyáltalán nem neki való, a másik pedig az, akinek ajánlatos lenne legalább letesztelni, de fél minden újdonságtól, és még inkább kivár.

Bálint István, Mito

A hazai fiókjainknál júliusban kezdtek megjelenni a Shopping kampányok, de csak novemberben és decemberben indultak be igazán. Ebben a két hónapban a teljes Search költésünk 32%-a és a bevétel 30%-a jött Shopping hirdetésekről, ami egyelőre még alacsonyabb arány, mint amit a külföldi ecomm fiókjainknál látunk, de egyértelműen növekvő a tendencia.

Profitabilitás szempontjából eddig minimálisan rosszabbul teljesített itthon a Shopping, de a Smart kampányaink nagyon jól működtek a Black Friday és Karácsony közötti időszakban. Egyelőre a Search-nél minimális visszaesést tapasztaltunk csak forgalomban, szóval még idő kell, mire a magyar felhasználók megszokják a Shoppingot és elkezdik használni, de az eddigiek alapján hosszú távon itthon is számolni kell vele, hogy a Search valamennyit veszíteni fog a jelentőségéből a Shopping javára a termékkereséseknél.

Sokkal nagyobb jelentősége lesz az árazásnak és a brand építésnek, mint korábban és ez mindenképp nagyobb tudatosságot és tervezést igényel ügyfélrészről is. A Shopping kampányoknál elengedhetetlen a megfelelő termékszegmentálás és a pontos marginok ismerete, ami technikai és beszerzési oldalról is kihívást jelenthet – ügynökségi oldalról pedig több rugalmasságot és magasabb szintű tudást igényel (főképp a termékfeed-management és -optimalizálás terén). Azt is érdekes lesz látni, hogy az árösszehasonlítók szerepe mennyire fog változni a jövőben itthon.

Mivel Magyarországra viszonylag későn érkezett meg a Shopping, így a “konkurens” árösszehasonlítóknak több ideje volt befutni, a márkaismertségük is sokkal nagyobb, mint máshol – ez mindenképp előnyt jelent számukra, így szerintem nem kell arra számítani, hogy az emberek hirtelen elfelejtenek “árukeresni”. Az átlag magyar vásárló viszont rettentő árérzékeny és mivel most már egyből a találati oldalon tud árösszehasonlítani, ez alapvetően befolyásolhatja a döntési folyamatot, amire hirdetőként és kereskedőként is fel kell készülni.

Te is kezelsz Shopping kampányokat?

Ha még nem töltötted ki a Growww Digital-lal közösen készülő Google Shopping felmérésünket, akkor január 13-ig tedd meg az alábbi űrlapon keresztül: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvW_O3ue6gq76FYbIv4Tj_A_crEcMjdGwbMpvAx-2EGsdO5Q/viewform

A felmérés eredményeit a kiértékelés után közzétesszük többek között itt a PPC Pro blogon!

Bali László, KMÜ Marketing

A 2019-es ünnepi időszakban már igen jó eredménnyel futottak a Shopping kampányok nagyon magas elérés mellett.

A nagyon magas elérés már nyár vége óta megvolt, de a mérhetően nyereséges működéshez még jelentős finomhangolásokra volt szükség a terméklista, a kampánystruktúra és a licitajánlatok tekintetében, szinte minden fiókban. Az intelligens Shopping kampányokkal jelentősen magasabb elérést tudtunk elérni, de nagyon minimális kontroll mellett, ezért szinte csak az egyértelmű értékajánlattal és kiválóan optimalizált termékoldalakkal rendelkező réspiacon működő vagy a saját piacukon piacvezető partnereinknél működtek rentábilisen.

A normál Shopping kampányok viszont a fent említett három kampánytechnikai elem finomhangolása után az ünnepi időszakban szinte mindenhol kiváló eredménnyel működtek.

Kíváncsian várom a 2020-as első negyedéves időszak számait, hogy lássam, hogy az eredményességben mekkora szerepet játszott a felfokozott vásárlási hajlandóság és mekkora volt a szerepe az időközben elvégzett optimalizálásnak. Azt nagyon fontos kiemelnem, hogy jelenleg még nagyon alacsonyak az itthoni Shopping átkattintási árak, de az már most is egyértelműen visszaköszön a számokból, hogyha ezek jelentősen megnőnek, akkor sokkal nehezebb dolgunk lesz hosszú távon nyereséges működést elérni ezzel a kampánytípussal.

Személyes véleményem pedig az, hogy ez a kampány a termék, a termékcsoport vagy a termékváltozat szintű keresések esetén ad igazán jó minőségű, releváns találatot, ami biztosan vásárlót hoz. Ezt mint alapelv érdemes figyelembe venni az optimalizáláskor.

Laczkó Balázs, Netmarketing

Kíváncsian vártuk a Google Shopping kampányok hazai indulását. Néhány külföldi kampány kezelése során már voltak előzetes adataink, elvárásaink, de itthon minden kicsit más. A tapasztalataink két szempontból jellemezném. Az egyik az ügyfelekhez és a feed elkészítéséhez kapcsolódik, a másik pedig a teljesítményhez. 

Az ügyfelek körében többnyire pozitív volt a kampánytípus fogadtatása. Néhány esetben persze hosszabb folyamat volt a meggyőzés, mivel a „hagyományos” árösszehasonlító portálokkal szembeni előítélet kihatott a Shopping befogadására.

A feedek elkészítése sem volt minden esetben zökkenőmentes. Jellemzően az egyedi webshopok esetén volt nehezebb a feed elkészítése, néhány esetben a feed minőségén kellett javítani, akár kiegészítő feedek segítségével.

Az eredmények általában pozitívak. Sőt nagyon pozitívak, a leghatékonyabb kampánytípussá lépett elő Ads-en belül a Shopping. Persze kivételek vannak. Ilyenkor érdemes a feedet, a terméket és a piacot is alaposan megvizsgálni. Ami még elmondható, hogy a nagyobb mennyiségű historikus adattal rendelkező fiókok jobban teljesítettek, de ebben azt hiszem semmilyen újdonság sincs.

Várhelyi András, Drive Online

A Shopping kampányok betörése jelentősen felforgatta az általunk kezelt fiókokat. 2019. év végére ezek a kampánytípusok átvették a főszerepet a konverziós útvonalakban, és a fiókok költésében is. Eredményességüket kivétel nélkül visszaigazolják ügyfeleink, és a shopping kampányok megtérülésének köszönhetően lehetőségünk nyílt több esetben is duplájára növelni az általunk elkölthető havi hirdetési összegeket.

2020-ban egyre fokozódó online jelenlét várható az ügyfeleinknél, 
hiszen az eredményeink egyértelműen alátámasztják ennek szükségességét.
Mivel a shopping-nak a lelke a jól felépített termék feed, ezért mindenképpen igyekszünk majd ügyfeleinkkel szorosan együttműködve arra törekedni, hogy egy olyan feed-et hozzunk létre, amely a végletekig kiszolgálja a shopping által nyújtotta lehetőségeket.

Földházi Ágoston, Klikkmánia

Az E-commerce kereskedők egy részénél azonnali reakciót váltott ki a Shopping hirdetési lehetőségek megjelenése, viszont egy szemmel látható részüket nem mozgatta meg. Akik már elkezdték használni, első körben óvatos költségkerettel indítottak, majd a stratégia fontosságát szem előtt tartva, szűkítették a megjelenő termékköröket, párhuzamosan növelve a keretet. Általánosan az mondható el, hogy az ár kimagaslóan fontos tényező a sikerességben. 

Több nagy e-kereskedő cég is, lényegében csak önti bele a pénzt a formátumba, de keresésekre adott relevancia nagyon sok esetben még hiányos. Tapasztalatunk szerint a Shopping kampányok költési részesedése kb. 5-20% közötti, amely fokozatosan növekszik.

A piac egy jelentős része még idegenkedik a Shopping hirdetésektől, jellemzően olyan hirdetők akik nem szeretnének többet költeni, vagy nincs meg a technikai hátterük a kivitelezésre.

A fiókszintű költési részesedés további bővülésére számítunk, illetve arra, hogy az ügyfelek részéről a stratégiai szemlélet talán erősebb lesz, a már bevezetett kampányok esetében. Az ügyféledukációt kritikusan fontos területnek gondoljuk, a termékfeed minősége, továbbá a webáruházak általános minősége (képek, leírások, árazás) kardinális kérdéskör lesz. 2020-ban számítunk a “későn ébredők” által keltett nagyobb versenyre is, így felfelé hajtva a kattintási és konverziós költségeket is.

google shopping találatok iphone 11 ár keresőszóra
Google Shopping találtok az iphone 11 ár keresőkifejezésre.

Sólyom Balázs, UPC

Ránk nem nagyon hatott, mert a fő fókuszunk és erőforrásaink a szolgáltatás értékesítéseink, ezért nem nagyon tudunk ésszerűen megjelenni ezen a megoldáson – amúgy a PPC kampányok szépen fejlődtek az optimalizációs lépéseknek tekinthetően, de ez inkább a befektetett munkának mint sem a Shoppingnak köszönhető.

Úgy gondolom, hogy 19-ben több büdzséje nem feltétlenül lett a cégeknek, így apróbb átcsoportosításokkal próbálkozott mindenki tapasztalatot gyűjteni, így talán 2020 lesz az az időszak mikor a verseny igazán beindul itt is, hiszen már mindenki tudott kalkulálni ezzel a megoldással – örömmel néznék bele 1-2 attribúciós modellbe, hogy ez vajon PPC-n belüli átallokálást fog jelenteni, vagy nőni fog a torta szelete ennek a területnek.

Az ügyfeleink feltehetőleg még ismerkednek ezzel, akadni fog jó pár eltévedt kattintás még az év első felében. 🙂

Vajda Éva, iWebMa

Jellemzően a Google Shopping kampányok elindítását követően a hirdetések az első néhány nap során viszonylag kevés megjelenítést eredményeznek, viszont az automatikus ajánlattételi stratégiáknak köszönhetően egy pár nap után hirtelen elkezdenek felfutni a kampányok.

Tapasztalataink szerint a ROI maximalizálása az előre meghatározott cél-ROAS-hoz képest viszonylag hamar képes az elvárt szint felett teljesíteni, annak ellenére is, ha kezdetben a Merchant Center termék feed még hiányos adatokat tartalmaz. Ettől függetlenül egy konverzió maximalizálási stratégia is tökéletes választás, ha nem tudjuk pontosan, hogy az adott termékcsoportoktól milyen reális cél-ROAS-t várhatunk el.

A Google Shopping kampányok teljes mértékbeen a termékfeed-ből táplálkoznak, ezért a legjobb optimalizációs stratégia a kampányok teljesítményének javítása érdekében az, hogy ha a termékfeed-et minden lehetséges attribútummal kiegészítjük és folyamatosan felügyelet alatt tartjuk, hogy hiba esetén minél gyorsabban javításokat tudjunk végezni rajta (pl. elutasított termék logózott/vízjelezett termékkép miatt.)

A termékfeed attribútumainak kiegészítésével folyamatos javulást tapasztalhatunk a kampányok teljesítményén. A keresési kampányokhoz mérten gyakran tapasztaltunk viszonylag alacsonyabb konverziós arányt és/vagy átkattintási arányt (<2%) és magasabb CPC-t a shopping kampányok esetében, azonban ennek ellenére a Shopping kampányok megfelelő ROAS mellett majdnem kétszer annyi vásárlást generáltak.

Egy konkrét ügyfelünk esetében például a Shopping kampányok indítása óta (2 hónap) 400%-kal nőtt a hirdetésekből származó bevétel, a keresési kampányok átkattintási aránya nem csökkent, sőt növekedett a Shopping hirdetések elindítása után, tehát a Shopping kampányaink nem kannibalizálták a keresési kampányainkat. A keresési kampányokból érkező weboldal látogatók száma növekedett a Shopping indítása után is, a Shopping kampányokból érkező weboldal látogatók  több mint 70%-a új felhasználó volt, valamint a Shopping kampányok hozták a bevétel több mint 60%-át.

Mivel Magyarországon még mindig frissnek számít a Shopping, ezért aki még nem használja, annak mindenképp ajánlott még most elkezdeni ismerkedni vele, a verseny bizonyos területeken még alacsony és rendkívül jó eredményeket lehet vele elérni.

Szurkos Marcell, Reprise

Több ügyfélnél is dolgozom Shopping hirdetésekkel és minden esetben hasonlóak voltak a tapasztalataim. A felhasználók már a kezdeti szakaszban is egész szépen fogadták az új hirdetési típust, amit pedig Q3-ban és az évvégi „főszezonban” produkált a Shopping az messze felülmúlta a várakozásaimat. Ahogy a Shoppinggal egyre jobban megbarátkoztak a felhasználók a GSN kampányaim teljesítménye úgy esett be mind konverzió, mind CTR szintjén, annak ellenére, hogy mindkét formátum meg tud jelenni egy adott keresésnél. Ahogy a nyárvégi-szeptemberi indulásnál még úgy tűnt, hogy kiválóan kiegészítik egymást a Search és Shopping kampányok, úgy az év végére ez teljesen felborult a Shopping javára.

Azt gondolom, hogy ez a tendencia folytatódni fog és a webshopok esetében az elsődleges hirdetési formátum a Shopping lesz, amivel egyidejűleg az áruösszehasonlító oldalak pedig szép lassan megfulladnak. Most egy közepesen jó product feeddel csodákat lehet tenni a GSN eredményekhez képest, főleg olyan szegmensekben, ahol a verseny nagyrésze esetlegesen KKV-k között folyik, hiszen ott kevesebb a keret a legtöbb esetben, hogy igazán profin lekövessék az online trendeket.

Szabó Balázs, HD marketing

Fel kellett készíteni az Ügyfeleket az új lehetőségre. Szerintem ezt időben el is kezdtük. Szerencsére már volt külföldi tapasztalatunk: Feed management, scriptek

Összességében kaszáltunk a Shoppinggal. Omnichanel viszonylatban mindent felturbózott. BTW a 2019-es karácsony több Ügyfelünk esetében is irgalmatlanul nagyot robbantott. Nem volt ritka a 40% tranzakció szám növekedés november-december viszonylatában 2018-hoz képest. Csak úgy néztük, mint a moziban. Szó se róla: “On the fly” kellett MC feedet optimalizálni, EAN-GTIN scrapelő algoritmust fejleszteni. Szóval volt kihívás rendesen. A Shopping Google fícsőr rollout viszonyt nagyon nem volt koherens. Rettentően téma függő volt októbert megelőzően, hogy kinél mennyire és milyen hatékonysággal működött a Shopping. De aztán októbertől darált.  

Röviden: Nagyobb költéskerettel kell majd dolgoznunk, hál’Istennek hatékonyabban. A magasabb tranzakciós volumen üzletfejlesztés szempontjából állít új kihívásokat az Ügyfeleink számára. Gondolok itt az ügyfélszolgálat és a logisztika megmérettetéseire. Továbbá jelentős változásokat jelent az árképzésben, mind core, mind behúzó termékek ár stratégiájának a tekintetésben. Remélem, a beígért pár apró kiegészítő funkció megérkezik hamarosan Magyarországra.

Geiger Tamás, JabJab Online Marketing

Azzal együtt, hogy nagyon vártuk már a bevezetést és már láttuk a kampány típus fontosságát külföldi kampányokban, láthatóan komoly kihívások elé néztek az ügyfelek a Shopping bevezetése kapcsán.

Bár ilyen olyan feedje már a legtöbb ügyfélnek volt, azt a felbontást és szofisztikáltságot, amit a Merchant Center feed kér és amivel optimálisan futhat egy Shopping kampány is, no azt kevesen ugrották meg helyből. Főleg a vonalkódok kezelése, de bizonyos további termék attribútumok kezelése is komoly gondokba ütközött. Sajnos néhány bérelt webshop rendszer is félvállról vette a dolgot és a részükről kipipált feladat sajnos inkább csak a munka fele volt elsőre. Ilyen szempontból talán picit nagyobb előnyben voltunk ott, ahol vagy egy ismert, telepített webshop rendszer vagy egyedi fejlesztés futott.

Végül egyéni scriptekkel és kiegészítő feedekkel azért sikerült jól áthidalni a kezdeni kihívások többségét.

Az is hamar kiderült, hogy ha instant siker kell, akkor a Smart Shopping kampány típus verhetetlen. Én megvallom azért aggódva tekintek erre a tényre, mivel nagyon minimális nem csak a kontroll, de a riporting is ennél a kampány típusnál. Pont emiatt nem igazán tudjuk számokkal igazolni, de erős a gyanúm, hogy sok esetben egy nagyon jó eredménnyel futó display és egy kevésbé jó eredménnyel futó Search kombinációját látjuk, így megeshet, hogy sokan abba az illúzióba ringatják magukat, hogy a macerásan, sok munkával optimalizálható, de főleg Searchről szóló Standard Shopping ellenében jobb a Smart Shopping, miközben a Smart Shopping Search része megeshet, hogy épp olyan gyengén teljesít, csak ezt ugye nem látjuk.

Viszont az, hogy a Smart Shoppingban keresési kifejezéseket lássunk és kezeljünk, az számomra nagyon hiányzik.

Nem hiszem, hogy újat mondok, de a termékek ára itt kritikusan fontos, így messze nem mindenkinek jó terep ez, mint ahogy számomra az is egy érdekes megvalósítás, ahogy az Árukereső önálló CSS-ként is csak a saját adatlapjaira viszi a felhasználókat, szemben a többi CSS működésével.

Zárásképpen pedig a saját gondolataim:

2019 inkább az ismerkedés éve volt Shopping témában. Az automatizált megoldások a szubjektív tapasztalataim alapján a hazai piacon általában lassabban mennek át. Kevés annyira felkészült és agilis e-kereskedő van Magyarországon, akik azonnal rá tudnak ugrani ezekre a megoldásokra és a szükséges fejlesztéseket is gyorsan el tudják végezni/végeztetni.

2020 azoknak az online értékesítéssel foglalkozó cégeknek lesz eredményes, akik jelentős erőforrásokat csoportosítanak át a weboldalukat és webshopjukat érintő, korábbi években elmaradt fejlesztésekre. Ezek közé tartozik a 100%-ban mobilra optimalizált, gyorsan betöltődő weboldal, amin ha elkezdek egy vásárlási folyamatot, akkor nem akar 2 perc után falhoz vágni a telefonomat. És persze a naprakész termék feed, illetve feed management szoftver.

A piaci tisztulni fog, az árak pedig folyamatosan emelkedni fognak. Év végére az összes termékcélú keresés 50-60% már Shopping hirdetés lehet, a nemzetközi piacokon tapasztalható 80-85%-ot csak 2021 második felében fogjuk szerintem utólérni.

Ha szeretnéd fejleszteni a digitális ismereteidet, akkor nézd meg milyen képzéseket ajánlunk: https://ppcpro.hu/kepzesek

A szerző

Bay Áron

11 éve foglalkozom PPC kampányok kezelésével és több mint 1,8 milliárd forintnyi költést menedzseltem a Google Ads és Facebook hirdetési rendszerekben. Emellett 10 éve foglalkozom digitális analitikával, kedvenc témáim a mobil app analitika, az A/B tesztelés és konverzióoptimalizálás illetve az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat a videó analitika is. A PPC Pro szakmai csoport alapítójaként és a PPC Pro Meetup házigazdájaként szívügyem az oktatás és az utánpótlás képzés.
PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!