Analytics & CRO hírek – 2018 w30

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon.

Explore Customer Journey with Advanced Analysis in Google Analytics 360

Csak a GA 360 fiókokban érhető el az új Advanced Analysis funkció május óta, azonban érdemes tanulmányozni a benne rejlő lehetőségeket.

„What Is Advanced Analysis?

In addition to the standard Google Analytics reporting interface, Advanced Analysis offers multiple mechanisms for deeper, sophisticated exploration of data. You can think of the tool as a cross between Data Studio, which is used primarily as a reporting and visualization platform, and the Google Analytics custom reporting feature, which has typically been used for ad-hoc analysis purposes.”

https://www.lunametrics.com/blog/2018/07/13/explore-customer-journey-advanced-analysis-google-analytics-360/

An update to referral source URLs for Google Images

A Google mostantól szétválasztja a képkeresőből érkező forgalmat, ami images.google.com referral forgalomként fog ezentúl megjelenni a riportokban.

https://webmasters.googleblog.com/2018/07/an-update-to-referral-source-urls-for.html

Ideje lenne megváltani a jegyet az adatvonatra!

Solyóm Balázs, a UPC online igazgatójának cikke arról, hogy mit kezdhetünk a rendelkezésre álló adatainkkal és hogy mi az a 1st, 2nd és 3rd party data.

http://www.digitalhungary.hu/marketing/Ideje-lenne-megvaltani-a-jegyet-az-adatvonatra/6740/?utm_source=ppcpro.hu&utm_medium=post&utm_campaign=analyitcs-cro-hirek-w30

What Is a Good Conversion Rate? The Answer Might Surprise You

Neil Patel írásában azt fejtegeti, hogy mi számít jó konverziós aránynak. A kérdésre értelemszerűen nincs egy univerzális válasz, azonban számos infót és tanulmányok eredményeit is felvillantja a cikkében, ami jó kiindulási alapot ad a saját eredményeinkkel való összehasonlításhoz.

https://www.crazyegg.com/blog/what-is-good-conversion-rate/

Google Data Studio Data Blending

A téma jelentőségére tekintettel nem egy, hanem 3 anyagot is javaslok a Data Studio új funkciójának értelmezéséhez és benne rejlő lehetőségek kiaknázásához.

Papp Gábor SEO szempontból mutatja be a Data Blending felhasználását.

https://thepitch.hu/data-studio-data-blending/

Az e-nor írása általánosságban mutatja be a Data Blendinget.

https://www.e-nor.com/blog/data-studio/data-blending-now-available-in-data-studio

A Measureschool pedig egy videóban ismerteti, hogyan tudjuk ennek segítségével kombinálni az adatainkat a riportjainkban.

https://www.youtube.com/watch?v=UCAdjNKzfdQ

Ha lemaradtál volna a Google Marketing Live bejelentésekről, akkor ezt a cikkünket ajánlom figyelmedbe: https://ppcpro.hu/blog/google-marketing-live-2018-mesterseges-intelligencia-mindenkinek

Eredményes elemzést!

A szerző

Bay Áron

11 éve foglalkozom PPC kampányok kezelésével és több mint 1,8 milliárd forintnyi költést menedzseltem a Google Ads és Facebook hirdetési rendszerekben. Emellett 10 éve foglalkozom digitális analitikával, kedvenc témáim a mobil app analitika, az A/B tesztelés és konverzióoptimalizálás illetve az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat a videó analitika is. A PPC Pro szakmai csoport alapítójaként és a PPC Pro Meetup házigazdájaként szívügyem az oktatás és az utánpótlás képzés.
PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!