Analytics & CRO hírek – 2018 w31

Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon. Heti témák: Google Analytics teszt nézet használata, GA Checklist Library anyagok hétről hétre, 46 konverzióoptimalizálási tipp egy infografikán és egy mindre kiterjető GTM útmutató a sztenderd Ecommerce mérés implementálásához.

Ultimate Guide to Using a Google Analytics Test View

A múlt héten megjelent Google Analytics for beginners ebook-ban is szerepel javaslatként, hogy minden új Analytics fiók esetében érdemes egy Teszt nézetet létrehozni. Gyakran felmerül a kérdés, hogy ennek mi a funkciója, miért van rá szükség, és mire használjuk. Ezt mutatja be részletesen Paul Koks az alábbi útmutatójában.

Ultimate Guide to Using a Google Analytics Test View

Google Analytics Checklist Library

Szereted a checklisteket? Akkor figyeld hétről hétre Jeff Sauer frissülő gyűjteményét! Az első Campaign Tracking Checklist már elérhető, a következő augusztus 7-én érkezik.

Google Analytics Checklist Library

The 8 Most Important Google Analytics Filters

Mik azok a Google Analytics szűrők? Benjamin Mangold összefoglalta a 8 legfontosabbat és bemutatja, melyiket mire használhatjuk.

https://www.lovesdata.com/blog/google-analytics-filters

How to Set Up Ecommerce tracking with Google Tag Manager

Ez a GTM guide végigvezet a sztenderd Google Analytics ecommerce mérés beállításának lépésein. A szerző az írja a cikkében, hogy megfelelő érdeklődés esetén elkészíti ugyanezt Enhanced Ecommerce-re is. A leírást látva, egy kommentet mindenképpen megér! 🙂

How to Set Up Ecommerce Tracking with Google Tag Manager: Full Guide

46 Conversion Rate Optimization Hacks

A tippek többsége általános javaslat, viszont, ha csak néhányat megfogadunk belőle, már annak is jelentős hatása lehet az eredményekre. Az sem véletlen, hogy az első tipp: Javíts az oldalad betöltési sebességén!

Tudtad, hogy Barack Obama annak idején 60 millió dollárral növelte a kampányára befolyt támogatások összegét az A/B tesztelésnek köszönhetően?

46 Conversion Rate Optimization Hacks

There is Nothing Magical About 95% Statistical Significance

Mivel nyerünk többet? Ha megvárjuk, amíg egy A/B teszt eléri a 95%-os statisztikai szignifikancia szintet, vagy ha a megfelelő méretű minta begyűjtése után a lehető leghamarabb győztest hirdetünk? A cikk ezt a kérdést járja körbe, számbavéve azokat a faktorokat, amikről teszteléskor hajlamosak vagyunk megfeledkezni.

There is Nothing Magical About 95% Statistical Significance

Számos új állás került fel a weboldalra, ha váltanál, vagy csak érdekel milyen pozíciók pörögnek a piacon, akkor itt megtalálod az aktuális PPC, SEO, Programmatic és Analitika állásajánlatokat!

A szerző

Bay Áron

10 éve foglalkozom PPC kampányok kezelésével és több mint 1,5 milliárd forintnyi költést menedzseltem a Google Ads és Facebook hirdetési rendszerekben. Emellett 9 éve fogalkozom digitális analitikával, kedvenc témáim a mobil app és chatbot analitika, az A/B tesztelés és konverzióoptimalizálás illetve az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat a videó analitika is. A PPC Pro szakmai csoport alapítójaként és a PPC & Analytics Meetup házigazdájaként szívügyem az oktatás és az utánpótlás képzés.
PPC Pro Facebook-csoport

Csatlakozz Facebook-csoportunkhoz!

PPC és analitika, nem csak Pro felhasználóknak.

Belépek

Írj nekünk!

Kérdésed van? Cikket írnál? Van egy jó képzésed? Feladnál egy álláshirdetést? Írj üzenetet!