Analytics & CRO hírek – 2018 w31
Az elmúlt hetek legfontosabb nemzetközi és hazai analitika & CRO hírei, útmutatók, videók és más hasznos tudásanyagok hétről hétre a PPC Pro blogon. Heti témák: Google Analytics teszt nézet használata, GA Checklist Library anyagok hétről hétre, 46 konverzióoptimalizálási tipp egy infografikán és egy mindre kiterjető GTM útmutató a sztenderd Ecommerce mérés implementálásához.
Ultimate Guide to Using a Google Analytics Test View
A múlt héten megjelent Google Analytics for beginners ebook-ban is szerepel javaslatként, hogy minden új Analytics fiók esetében érdemes egy Teszt nézetet létrehozni. Gyakran felmerül a kérdés, hogy ennek mi a funkciója, miért van rá szükség, és mire használjuk. Ezt mutatja be részletesen Paul Koks az alábbi útmutatójában.
https://online-metrics.com/google-analytics-test-view/
Google Analytics Checklist Library
Szereted a checklisteket? Akkor figyeld hétről hétre Jeff Sauer frissülő gyűjteményét! Az első Campaign Tracking Checklist már elérhető, a következő augusztus 7-én érkezik.
https://www.jeffalytics.com/google-analytics-checklist-library/
The 8 Most Important Google Analytics Filters
Mik azok a Google Analytics szűrők? Benjamin Mangold összefoglalta a 8 legfontosabbat és bemutatja, melyiket mire használhatjuk.
https://www.lovesdata.com/blog/google-analytics-filters
How to Set Up Ecommerce tracking with Google Tag Manager
Ez a GTM guide végigvezet a sztenderd Google Analytics ecommerce mérés beállításának lépésein. A szerző az írja a cikkében, hogy megfelelő érdeklődés esetén elkészíti ugyanezt Enhanced Ecommerce-re is. A leírást látva, egy kommentet mindenképpen megér! 🙂
https://www.analyticsmania.com/post/ecommerce-tracking-with-google-tag-manager/
46 Conversion Rate Optimization Hacks
A tippek többsége általános javaslat, viszont, ha csak néhányat megfogadunk belőle, már annak is jelentős hatása lehet az eredményekre. Az sem véletlen, hogy az első tipp: Javíts az oldalad betöltési sebességén!
Tudtad, hogy Barack Obama annak idején 60 millió dollárral növelte a kampányára befolyt támogatások összegét az A/B tesztelésnek köszönhetően?
https://conversionsciences.com/blog/46-conversion-rate-optimization-hacks/
There is Nothing Magical About 95% Statistical Significance
Mivel nyerünk többet? Ha megvárjuk, amíg egy A/B teszt eléri a 95%-os statisztikai szignifikancia szintet, vagy ha a megfelelő méretű minta begyűjtése után a lehető leghamarabb győztest hirdetünk? A cikk ezt a kérdést járja körbe, számbavéve azokat a faktorokat, amikről teszteléskor hajlamosak vagyunk megfeledkezni.
https://conversionxl.com/blog/magical-95-statistical-significance/
Számos új állás került fel a weboldalra, ha váltanál, vagy csak érdekel milyen pozíciók pörögnek a piacon, akkor itt megtalálod az aktuális PPC, SEO, Programmatic és Analitika állásajánlatokat!